Strana 15 z 17

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 07 Dec 2012 15:30
od používateľa Miloslav
ja mam nadrz 2,5m dlouhou a klauni rodu A.O. ( mam 4 ks ) se uz nekolik let zdrzujou jen na cca 50cm ctverecnich v zadni horni casti akv, jen kdyz krmim tak se milostive uracej poodplavat kousek dal ale zase se hned vracej do sveho mista ...

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 07 Dec 2012 17:03
od používateľa plaza
zajmalo by me kolika lidem pan sova uznal reklamaci.me zatim reklamaci neuznal.pred dvouma tydnama jsem bral naposledy a uz mam mrtvolky pyroferuse a dvou viridis(ty umrely hned do druheho dne).pane sova zajmalo by me co delam spatne,krmim dvakrat denne.v aq jsou LPS iSPS .co musim udelat aby jste mi reklamaci uznal?

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 07 Dec 2012 17:05
od používateľa vasekg
Rybko nerad, ale musím:

citace okopírovaná přímo z reklamních stránek pana Sovy:

Všichni živočichové prošli aklimatizaci. Ryby jsou rozkrmené (přijímají mraženou potravu). Jelikož se jedná o živé zboží, poskytuji záruku a zboží nahrazuji při dalším rozvozu, pokud byly splněny podmínky pro chov.



Tedy podle záruk pana prodejce ryby přijímají mraženou potravu.........ne? O mých zkušenostech s panem Sovou si lze přečíst zpětně v jeho vláknu. Myslím, že je to poučné.

V.

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 07 Dec 2012 17:27
od používateľa kominík
nechápu jak se tady brečí to je špatně a tohle se mi nelíbí ,ale připadám si jak na Vietnamské tržnici lidé na ně nadávájí a stejně nakupují znova a znova. :roll:
Takže ten kdo má špatnou zkušenost tak dál nekoupí,kdo má dobrou zkušenost bude kupovat nadále a pak záleží na prodejci co s tím dál,kvalita živočichů a převoz .
Velký problém je čas dopravy - čechy jsou v pohodě,ale jak se dále dojíždí na moravu i na druhý den to už je špatně bohužel.

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 07 Dec 2012 17:44
od používateľa VINTR
Já nemám velké objednávky, ale zatim mi nic od sovy nezdechlo. A s objednanim zbozi take nejsou problemy - reaguje dobre
- do druhého dne nechat rybu v pytlíku .........
chip - upraveno - nepouzivej psani velkym pismem, ve foru je brano za kriceni
nebylo to tak bráno - přeskočila mi klávesnice :)

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 07 Dec 2012 17:55
od používateľa VINTR
Miloslav napísal:ja mam nadrz 2,5m dlouhou a klauni rodu A.O. ( mam 4 ks ) se uz nekolik let zdrzujou jen na cca 50cm ctverecnich v zadni horni casti akv, jen kdyz krmim tak se milostive uracej poodplavat kousek dal ale zase se hned vracej do sveho mista ...
když jsem je měl, dělali mi ve 300 to stejné a když tam byla sasanka, tak z ní nevylezli jen na žrádlo.

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 07 Dec 2012 18:56
od používateľa Luděk
Mám klaunů v nádrži celkem 15ks. 11 ocelárisů ,dva polymnusi (byli 4) a ještě 2 co si nemůžu vzpomenout. Bral jsem je najednou od Petra Sovy ve velikosti 2,5cm. Polymnusi rostou asi tak 3x rychleji než Ocelárisi , a protože dva vyrostli sakra rychle tak ty další dva menší jsem musel odlovit,protože je až příliš utlačovali. Ocelárisi taky rostou různě ale pomaleji. Od začátku se drželi v jednom hejně (syndrom odchovů), ale teď plavou po celé nádrži. Prý taky byli rozkrmení ale nevím čím,protože ze začátku nechtěli nic. Chytli se na živou artémii a živý cyklop z rybníku (jisté riziko zavlečení parazitů bylo,ale nestalo se nic) pak lehce na mraženou artémku ale co žerou nejraději je mražené hovězí srdce a tím krmím většinou. Mám je asi 3/4 roku a doposud žijí všichni. Uf :oops:

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 07 Dec 2012 22:30
od používateľa petr06
Ano je to obchod se živým zbožím, kde je těžké poskytovat záruky ale v případě reklamací jsem po nikom nepožadoval ukázku uhynulého živočicha a vše bylo nahrazeno. Např. tento týden jsem vyměnil údajně přerostlého poustevníka, nahradil 2 acropory (ty původní již rostou a zůstaly tam).
Jen k těm reklamacím. Mám nějaké nádrže, pokud si zákazník neodebere zboží ,abych to měl kde umístit a zde i něco množím. Objevili se mi zde štětinatí červi. Po zkušenostech jsem přidal furcipigera a tato ryba nebyla 3 měsíce krmena. Vyžrala vše. Udělala práci a při další objednávce jsem ji prodal Snad dostatečná aklimatizace. Údajný úhyn-druhý den. Tuto rybu nahradím ale... Aklimatizace je o vytvoření vhodných podmínek. Může se stát cokoli, vydezinfikovaná ryba neexistuje. Opravdový extrém je zde popisovaný dovoz a aklimatizace v "zelených vodách"

V neděli společně s aktuální nabídkou na rozvoz zde přidám fotky jedné "přerybněné" nádrže, kde vše plave, roste a prosperuje. Je to veřejně přístupné akva. 99% jsou stejní živočichové ze stejného rozvozu, které jsem nahrazoval za nepochopitelné úhyny.

Vždy hledám chybu prvně u sebe.

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 08 Dec 2012 00:00
od používateľa rybka
Pořád se mi zdá, že je to dokola o jednom.
Pokud někdo vypustí A. pyroferus jakékoliv velikosti do standardní 5-tiset litrové nádrže, do druhého dne se umlátí. Tuto rybu mám a vím o čem mluvím - je to turista po útesech.

A speciálně odpověď pro Vaška - mražené krmení je třeba "zelený plankton", tedy správně fytoplankton (na to mě svým způsobem upozornil uživatel Kominík, když se mi pomnožili hlaváči a já tím krmil...), stejně tak artemie, mysis, sklovitý krill, červený krill, malé krevety, velké krevety. Některé kusy mraženého krmení nakoupená ryba ani nemusí postřehnout a některé kusy nezvládne, prostě jsou větší než ona sama. A nějaké univerzální řešení? Mraženou artemku mi nevzalo asi 70% nakoupených ryb a musel jsem hledat. Například oblohlav přenádherný už žere z nabídnutých mražených krmiv vše, dokonce i dopoledne, ale trvalo to třičtvrtě roku. Bradáčky jsem "rozjel" na červeném planktonu, bodloci (Acanthurus, Paracanthurus i Zebrasoma) mají stále v oblibě sklovitý krill, a tak bych mohl pokračovat.

Obchod je směna zboží mezi prodávajícím a kupujícím. Pokud prodávající utrpí ztrátu, je to jeho prohra. Pokud utrpí ztrátu kupující, je to taky jeho prohra. Přepokládám, že nikdo z uživatelů fóra nemá střihlou občanku a je schopen se s tímto tvrzením srovnat.

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 08 Dec 2012 08:02
od používateľa vasekg
Rybko já jen upozornil na to, co u ryb zaručuje pan prodávající. Pokud to není pravda, je to jeho chyba.

A mimochodem pokud mi přeci někdo prodá nějakého potravního specialistu, snad na to upozorní, ne?

Snažím se doma udržet fytoplankton, mám živou artemku, živého vířníka, živý mysis a celý mrazák cca 8-10 druhů mraženého - toto vše se dá bez problému do druhého dne zajistit v čechách. Myslím, že chovatel nemá problém zajistit pro svoji rybu to, co ona potřebuje. Jen to musí vědět a trochu se snažit.
V.

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 08 Dec 2012 11:07
od používateľa laomedon
Tu musim suhlasit s Rybkom. Ma uplnu pravdu. To ze si kupujem zivocichy lacnejsie znamena ze musim akceptovat riziko uhynu. A este k tomu s rozvozu. Toto je predsa nazov tohoto vlakna. Nemozete ocakavat zazraky za 5 korun. Su to predsa zive tvory a na zivot zaruka neexistuje :!: vzdy sa jedna o zmenu prostredia a nikto nevie ako ten ktory zivocich na tuto zmenu zareaguje.

rybka napísal:Proč všichni, co tu brečíte, přistupujete ke spekulativnímu nákupu živočichů za velice zajímavou cenu, aniž by jste je předtím viděli? Protože v kamenném obchodu, kam se na "svou" rybku chodíte dívat týden a máte ji tam zamluvenou chce tamní obchodník víc krejcárků. To jsem myslím odpověděl přesně a natvrdo.
Musíte si vybrat, buďto "zajíce v pytli" nebo "holuba v hrsti". A to je opravdu těžké rozhodnutí, když o peníze tu jde až v první řadě. A chytrácky "přečůrat" ty ostatní je s rizikem 50/50...
.

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 08 Dec 2012 11:15
od používateľa vik_33
kominík napísal:...připadám si jak na Vietnamské tržnici - lidé na ně nadávájí a stejně nakupují znova a znova ...
Toto přesně vystihuje aktuální stav :idea:
A o stejná kamna se opakovaně spálí jenom ***** :idea:

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 08 Dec 2012 12:57
od používateľa SnakeXXL
Já se jenom jemně připojím do diskuse, jelikož když jsem si objednal rybky "nepřišli", ale s p. Sovou vždy bylo jednání o domluvě, neměl problém dovést i pár pidi korálů a když jsem koupil pro něj "přerostlého" poustevníka :-), já říkal obřího, bez jakýchkoliv vytáček vyměnil při dalším importu za menšího ... Je sice fakt že v nabídce uvádí : Ryby jsou rozkrmené (přijímají mraženou potravu) neměl jsem možnost to vyzkoušet, ale když koupím rybku za 500 a stojí v obchodě 1000 tak podstupuji riziko, že mi chcípne, nebo budu řešit tento problém ...a budu muset řešit dalším imortem....
Mě chcíply po 2týdnech v AQ korály a 1x A. Occelari-nežral od začátku a měj jsem je z obchodu (1xprodejce) a dočkaj jsem se toho, že smůla ..... vzhledem ktomu, že mám čerstvě založenou nádrž, tak jsem to neřešil, je však divné, že ostatní korály, disk. sasanky 11ks žijí vesele dál.... a nemluvě otom, že mám i lps od pana Sovy a taky vpohodě.....
:oops:

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 08 Dec 2012 17:20
od používateľa cizmik
Od p. Sovy občas něco koupím-nejbližší mořskou akvaristiku mám cca. 100km daleko, tak jsem rád, že mi někdo živočichy doveze před dům :lol: Co si tak vzpomínám, měl jsem úmrtnost dvakrát. Poprvé Acreichthys tomentosus-do večera byl mrtev, dalším rozvozem byl bez problémů nahrazen. Druhý byl Hippocampus barbouri, tady jsem pouze úmrtí oznámil a náhradu nežádal. Přeci jenom s koníky začínám, tak jsem nevěděl jestli není chyba na mé straně.
Celkově jsem jak s kvalitou živočichů, tak s přístupem p. Sovy velmi spokojen.

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 09 Dec 2012 18:46
od používateľa petr06
Dobrý den, aktuální nabídku mořských živočichů si můžete stáhnout na : http://leteckaposta.cz/148883057

Rozvoz proběhne ve středu 12.12.
Objednávky s adresou dodání a tel. číslem prosím zašlete do úterka odpoledne.

Děkuji, naschle