60L Nano Akva by Sam

Fórum pre pokročilích akvaristov ktorý sa snažia o svoje krásne malé more

Moderátori: Roman, reicho, Superreefer

s.t.ml
Na REEFe len začínam
Na REEFe len začínam
Príspevky: 69
Dátum registrácie: 03 Nov 2015 21:28
Bydlisko: Děčín
Kontaktovať používateľa:

60L Nano Akva by Sam

Príspevok od používateľa s.t.ml »

Ahoj, jsem úplný začátečník a včera jsem si koupil 60L nano akvarko, které bylo už pár měsíců založené, takže jsem ho koupil s živím pískem,vodou,kameny které nebyly při založení živé ale po pár měsících už to oblézají rournatci a jsou na tom takové bílé vlásky...Nevím jestli je to živé nebo ne.Pak jsem k tomu dostal topítko, LED světlo, RO, hustoměr, sůl, testy na NO3,PO4 a Bio Pronto Marine.
Nóóó a tak jsem to přivez domu, nalil vodu do akvárka, hodil na dno kameny a vše zapnul. Četl jsem že by se mělo akvárko nechat tak 3 týdny odležet a jen dolívat odpar. A potom nasadit pár korálů a zjistit co se bude dít.Mám v hlavě 2 plány jak udělat útes takže asi zítra rozmlátím kameny na menší kusy a něco postavím.
V akvárku mi teploměr ukazuje 26 stupňů a to mám vypnuté topítko.
Budu moc rád za každý názor a radu co mám dělat a nedělat dál.
[img]
12218256_10205444278455560_67748125_o.jpg
[/img]
[img]
12202519_10205444282135652_560626974_n.jpg
[/img]
[img]
12211256_10205444286575763_1599063084_o.jpg
[/img]
Dyksn
Pravidelný prispevovateľ do fóra
Pravidelný prispevovateľ do fóra
Príspevky: 578
Dátum registrácie: 18 Okt 2012 20:16
Bydlisko: Brno

Re: 60L Nano Akva by Sam

Príspevok od používateľa Dyksn »

Ten teplomer vypada strasne, strhl bych a nalepil na bok..... A taky podle toho stejne moc teplotu nenameris..., je to hodne orientacni :-)
Naposledy upravil/-a Dyksn v 08 Nov 2015 11:55, upravené celkom 1 krát.
At to roste a zije.
Baco
Na REEFe len začínam
Na REEFe len začínam
Príspevky: 54
Dátum registrácie: 06 Apr 2012 18:44
Bydlisko: Banovce n. Bebravou ; Slovensko

Re: 60L Nano Akva by Sam

Príspevok od používateľa Baco »