První moře

Sem môžete písať príspevky o všetkom čo predchádza ale je aj nevyhnutné pre štart morského akvária.

Moderátori: Roman, reicho, Superreefer

MartyFish
Na REEFe len začínam
Na REEFe len začínam
Príspevky: 30
Dátum registrácie: 08 Máj 2020 12:58
Bydlisko: Praha

První moře

Príspevok od používateľa MartyFish »

Zdravím na foru,
v době karantény a spoustu času na sledování youtube a fora jsem se rozhodl pro svoje 1 AQ.
Jsem totální nováček, takže za každou radu budu rád.
Zatím jsem ve fázi plánování a nakupování dílů skládačky, která snad dopadne dobře..

AQ: 120x60x60cm 12cm síla skla. Předek a boky optiwhite, zbytek float. Výrobce zatím sonduju, ale vypadá to na AQFarda. Pokud by měl někdo solidního výrobce blíže ku Praze, tak sem s ním.

Přepad: vzadu uprostřed. Nejspíš to vypadá na diy way, protože Eshopps nebo Fiji cube jsou sice kolem 130-170usd, ale zabíjí to 100+ usd poštovný. Můj plán je cca 32x15-20x5cm 6mm černý plexi v AQ, 2x 40mm průchodky a vzadu nalepit 25x15x7-10cm bedničku ze skla. 3x 25mm průchodky na bean animal. Radši bych byl pro hotovej kit (bezpečnost,spravný flow) Takže pokud někdo zná nějakej evropskej e-shop, kde prodavají overflow boxy...

Potrubí a fytinky: Trubky 25mm a 20mm, červené pvc a bílé. Všehochut 90,T-čka,uniony,uzavěry, check walve objednáno

Sump: 90x40x40 AQ s plexi přepážkama, stejný případ jako s přepadem..Baffle sety ok, poštovný :cry: Plexi mix bílé+červené na refugium, zbytek čiré. objednáno
Pořadí bude asi: ponožky,skimmer,refugium,return pump.. Nákres hodím později.
V sumpu: 2x ponožky 10cmm průměr 8ks objednáno Skimmer: Bubble Magus curve A8 objednáno Refugium:zbytky kamenů, chaeto.
Return pump: Jebao dcp 12000 objednáno

ATO: diy plexi 25x40x40 nebo nějaký skleněný AQ.. ATO: Kamoer one 3x sensor objednáno

Termostat a topení: Inkbird 306A objednáno 2x 300w heater: zatím nemám tucha..

Stojan pod AQ: Diy ocelový z jeklů, lamino obložení+magnety(přístup do sumpu ze všech stran) vyrábí se