49L NANO s prepadom a zadným filtrom

Fórum pre pokročilích akvaristov ktorý sa snažia o svoje krásne malé more

Moderátori: Roman, reicho, Superreefer

Peterpeto
Zapájam sa do diskusie
Zapájam sa do diskusie
Príspevky: 129
Dátum registrácie: 15 Nov 2020 23:41
Bydlisko: Trnava

49L NANO s prepadom a zadným filtrom

Príspevok od používateľa Peterpeto »

Ahojte,

Nakoľko mám rád Indický oceán a teraz sa tam dlhšie nedostanem, rozhodol som sa pre založenie nového 49L NANO akvária s integrovaným zadným filtrom.
Som úplný začiatočník. Doteraz som nemal žiadne skúsenosti s akvaristikou.

m_DSC1704.jpg

Vybavenie akvária + príslušenstvo a používané veci
  • Akvárium:
    1. Akvárium: neznámy výrobca 35x35x40cm (49L) - z toho 34L nádrž a zbytok je filter za zadnou prepážkou s prepadom. Predné hrany má zaoblené. Úpravy: zmena polohy priečok filtra a upchanie spodných sacích dier filtra.
    2. Svetlo: FLUVAL Sea Marine Bluetooth 3.0 LED 20 Watt
    3. Prúdové čerpadlo: JEBAO SW2 - prietok do 2500l/h
    4. "Živé" kamene: použité 3 kg, kúpené od predajcu s eschopom z okolia ako živé, mal ich v karanténnej nádrži... živé úplne asi neboli
    5. Živá voda: Z prosperujúcej nádrže s SPS koralmi - kúpená od predajcu s eschopom z okolia
    6. Živý piesok: Nature's Ocean White Live Sand 0,5-1,7mm 4,5kg - vrstva 3cm, použitých 4,5 kg, časom sa niečo odsaje počas čistenia
    7. Lepidlo: AF Poly Glue 250ml - na zhotovenie útesu a jeho nosných plôšok (akoby nožičiek), ešte mi 1/3 zostala
    8. Podložka: INVITAL podložka pod akvárium 80x35cm - použité 35x35cm
  • Filter:
    Vstavaný za zadnou prepážkou s prepadom - čistý využiteľný objem cca 11,5L
    • 1. komora - poradie zhora dolu:
      Vata JBL SYMEC 250g - jedna vrstva 10x10cm, Výmena každé 2-3 dni
      Biomolitan jemný 9,5x9,5x5cm - JUWEL Bioflow 3.0 M bioPlus fine
      Biomolitan hrubý 9,5x9,5x5cm - JUWEL Bioflow 3.0 M bioPlus coarse
      SAECHEM MATRIX 1L - vložené v INVITAL Filtračná sieťka 20x30 cm na ZIP jemná