eriqqove nano 70l

Sem môžete písať príspevky o všetkom čo predchádza ale je aj nevyhnutné pre štart morského akvária.

Moderátori: Roman, reicho, Superreefer

eriqq1
Na REEFe len začínam
Na REEFe len začínam
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 31 Mar 2023 18:48

eriqqove nano 70l

Príspevok od používateľa eriqq1 »

ahoj akvaristi, mam zopár sladkovodných nádrží (aquascaping, discus) a rozhodol som sa skúsiť more. niečo som načítal, študujem ďalej, no popri tom pomaly nakupujem a ďalej plánujem.

akvárium bude dennerle-nano-scapers-tank-70l-opti-white, 50x39x36 výška, 5mm sklo. svetlo ai prime hd, akvarium umiestnené na konci stola v rohu stena/stol, 10cm odraz od steny z bočnej hrany

chcem to skúsiť skor na pravidelných vymenach vody. preto mam objednaný zatial len vonkajsi závesný odpenovac bubble magus qq1, v prípade potreby este napcham seachem tidal 35/55

osadenstvo len študujem ale postupne by som tam chcel skúsiť rozne druhy koralov: mäkké, sps, lps
rybky ked bude vsetko slapat mozno zo 2 a krevetku

teraz som vo faze stavby utesu z AF rock, 10kg balenie, boli tam 4 kusy. zatiaľ bez nejakého pilenia, rezania som sa snazil nieco zbuchat ale neviem. som zvyknuty na aquascaping s konármi, kameňom, ale tuná nejako bojujem aby bola slušná plocha na koraly a v dobrej vyske nech to nelezie z vody plus to dobrevl vyzeralo aj z boku - pripájam fotky utesu s ktorym som zatial najviac spokojný (aj ked sa mi uplne nepáči, mozno ked obrastie? :D )

vidíte tam nejaký zásadný nedostatok alebo by to tak mohlo byť?
ešte nie som rozhodnutý ohľadom prúdového čerpadla, mám pocit ze akva je pomerne malé na tie 1000l+ záležitosti a ideal keby sa to dalo regulovať - nejaká rada skúsených, prosím?

zatiaľ ďakujem
Prílohy
20230331_200853.jpg
20230331_200849.jpg
20230331_200844.jpg
hates
Zapájam sa do diskusie
Zapájam sa do diskusie
Príspevky: 223
Dátum registrácie: 17 Nov 2020 15:08

Re: eriqqove nano 70l

Príspevok od používateľa hates »