Prazoantus

Všetko o mäkkých koraloch (vaše skúsenosti a rady)

Moderátori: Roman, reicho, Superreefer

Používateľov profilový obrázok
JardaH
Pravidelný prispevovateľ do fóra
Pravidelný prispevovateľ do fóra
Príspevky: 583
Dátum registrácie: 28 Nov 2005 13:56
Bydlisko: Turnov, ČR
Kontaktovať používateľa:

Prazoantus

Príspevok od používateľa JardaH »

Nemáte někdo nápad jak zabít žlutý parazoantus ? Je to strašně rychle rostoucí plevel co pálí vše ostatní. Nevím jak se ho zbavit, je to jak skelná sasanka, tu ale aspoň něco žere.
gut
Pravidelný prispevovateľ do fóra
Pravidelný prispevovateľ do fóra
Príspevky: 547
Dátum registrácie: 27 Aug 2011 07:30
Bydlisko: ostrava

Re: Prazoantus

Príspevok od používateľa gut »

je to sasankovec tak se nabízí v podstatě to samé řešení jako se skelnýma sananama.tz rucní depilace pinzetou nebo použití octa(joice juice by asi taky zabral)ocištěné místo pokud je to možné překrýt něčím co zabrání styku se světlem(šutr nebo kus plastu).ale jsem začátečník tak at se vyjádří někdo kdo má ověřený recept.přirození pojídači by se vetli i do všeho jiného tak než by došlo na parazoantusy bylo by vymalováno :wink:
Používateľov profilový obrázok
vik_33
Dlhodobý návštevník fóra
Dlhodobý návštevník fóra
Príspevky: 3073
Dátum registrácie: 07 Feb 2007 10:10
Bydlisko: Ústí nad Labem
Kontaktovať používateľa:

Re: Prazoantus

Príspevok od používateľa vik_33 »

Zoanthusy nemají ústní otvor a u parazoanthusů je to předpokládám stejné.
I když já zoanthusy občas likviduji jako aiptasie - louhem. Sice ho nepozřou, ale stejně jim to škodí.
350l mixed reef
Obrázok
Malé moře na Labi I
Malé moře na Labi II
vikovo.czObrázok
Jestli Ti chybí odvaha začít,už jsi se vzdal
Jaroslav
Pravidelný prispevovateľ do fóra
Pravidelný prispevovateľ do fóra
Príspevky: 596
Dátum registrácie: 30 Dec 2005 07:44
Bydlisko: České Budějovice

Re: Prazoantus

Príspevok od používateľa Jaroslav »