přišel čas změny..600L

Ukážte aké krásne alebo zaujímave nádrže máte práve vy. Nezabudnite že je lepšie raz vidieť ako 100 krát počuť.

Moderátori: Roman, reicho, Superreefer

badyx
Na REEFe len začínam
Na REEFe len začínam
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 30 Okt 2013 11:16
Bydlisko: Praha

přišel čas změny..600L

Príspevok od používateľa badyx »

V roce 2008 jsem se rozhodl pořídit mořské AQ.. a tak jsem jako správná kafka oslovil nejmenovaného odborníka z oboru a nechal si , nic netuše a neznaje nic z mořské akvaristiky postavit nádrž.. 400 litrovou. rohovou, atipyckou a hlavně vysokou 100cm......začátek proběhl v pohodě, AQ se pomalinku zajelo, pomalu se přidali ryby i měkké korály.(foto je z pozdější doby
DSC_0059.JPG
První problém přišel, když jsem se rozhodl klaunům pořídit sasanku..opět jsem došel k odborníkům, jasně, žádný problém a sasanku mi rádi prodali...
P1070137.JPG
P1070137.JPG (122.03 KiB) 1762 zobrazení
dva dny v pohodě, ráno přijdu a akvárko mléčny a v proudovém čerpadle namotaná sasanka... volám odborníkovi co s tím? No to se nám v životě nestalo, aby se někam sasanka dostala... musíte vyndat čerpadlo a dostat sasanku z něho, my dnes nemůžeme. Ok nejsem uplně nešikovnej, vezmu židli a samozřejmě na nic nedosáhnu.. tak co vezmu za kabel a zkusím za to zatáhnout, ha to byl můj prví spadlej reef, čerpadlo je venku, ale všechny kameny na dně, kam nedosáhnu ani s 30cm akvaristickéma kleštěma, hehledě na to že bych je do nich stejně nenarval (teda vzteky jo :evil: )
Druhý den dorazil pohůnek od odborníka, útes znova postavil...já kafka zase doběhl do obchodu a koupil novou sasanku, dostal jsem slevu, když ta předchozí tak nešťastně skončila v čerpadle, jsou super, myslím si!