Donnyho prve more

Ukážte aké krásne alebo zaujímave nádrže máte práve vy. Nezabudnite že je lepšie raz vidieť ako 100 krát počuť.

Moderátori: Roman, reicho, Superreefer

Používateľov profilový obrázok
Donkezz
Už som čo to napísal
Už som čo to napísal
Príspevky: 334
Dátum registrácie: 02 Dec 2014 23:55
Bydlisko: Orava

Donnyho prve more

Príspevok od používateľa Donkezz »

Ahojte, po dlhom studiu a mozno 15rocnej sladkovodnej akvaristike som sa rozhodol zalozit morske akvarium.
Zatial si vytvaram temu kde si budem pridavat postupne co budem robit vratane obrazkov, vykresov, modelov kto by co chcel.
Som konstrukter dokazem hocico navrhnut vyrobit a bavi ma vytvarat nieco nove zaujimave.

Ako prve akva by som si chcel zalozit mensie okolo 150l len s nevyhnutnou technikou. Coskoro asi za rok budem zakladat asi okolo 500l preto rozmer filtru by som chcel dimenzovat uz na to vacsie akvarium kde by som len doplnit roznu techniku. Kedze som automatizer takze postupne ho budem plne automatizovat :)

Takze teraz som si nakreslil taketo akvarium so stolom.
Akvarium rozmer dxsxv 800x460x600 mm
Stol celkova vyska 2200 mm akvarium polozene vo vyske 1025 mm
Vid foto komplet: http://i.imgur.com/zMcoIo4.jpg
Filter pod akvariom nebude takyto rozmer to je len akvarium co mam volne doma 600x300x300 mm
A foto akvaria: http://i.imgur.com/Zv4Zk9E.jpg
Prepad je 5 cm pod povrchom, su tam dva colove otvory pre odvod vody a jeden 3/4 coll pre privod vody. Vrch akvaria zatvorene otvaracim sklom. Nad sklom bude rampa s osvetlenim T5
Neskor komplet dokreslim. Kto by chcel poslem mu potom komplet dokumentaciu.

Osadenstvo: Zive kamene, makke koraly, ziva voda ak sa podari, 2x klaun, krevetka a nejaky ten slimak

Technika
Osvetlenie: Potrebny pocet trubic T5, rampa bude odvetravana ventilatormi